Samarr-hälsning




Nu är klockan 08.30 och de sista styrelsemedlemmarna som jobbat med Samarret är förhoppningsvis hemma nu (?) :)

Vi är alla jättettrötta men innan jag lägger mig vill jag bara ge ett stort Tack till alla.

Tack först och främst, till alla underbara styrelsemedlemmar både i HJ och Jamtamot som jobbat och slitit i flera veckor och månader för att fixa ihop den här gasken. Det kommer kännas lite konstigt den närmaste tiden att Samarret är över för i år, eller hur? Ett extra enormt TACK också till alla er fantastiska tjejer och killar som kom ikväll och jobbade galant både i garderob, i barer, som vakter och som glasplockare etc. 
Alla ni som varit med och kämpat för att den här gasken ska bli så bra som möjligt: Ni är bäst! Kvällens Samarret hade inte kunnat vara bättre, och allt detta tack vare er!


Att jobba tillsammans med er och få se hur Norrlands långsamt fylls mer och mer av studenter som kommit till just våran alldeles egna gask, det är en otroligt häftig känsla.
 

När jag ser hur roligt alla har. När jag ser hur det svängs loss till bandet vi valt eller till musiken vi spelar. 
När jag ser leenden på våra gästers läppar och folk kommer fram och berättar hur roligt de har haft under kvällen.. då kan jag verkligen säga att dessa leenden och kommentarer är värda varenda enda dag och kväll som jag och alla andra i styrelserna har jobbat och slitit med att fixa ihop vårat Samarr. Det är verkligen värt varenda enda dag.  


Som Johan sa i sitt tal till oss på middagen"tillsammans klarar vi allt" -jag kan inte göra annat än att hålla med.
Tillsammans fixar vi allt.
Och igår fixade vi världens bästa gask!

TACK ALLA! (nu ska jag sova)

Love! // HärjaJämt´s Pynta ♥



(På bild: Pynta och Allt-i-allo vid Samarret-entrén.)



Ps. Ni som läser detta, jobbade ni på gasken? Eller gick ni på eftersläppet, kanske till och med på sjävla middagen? Var pizzabufféen i loungen god? Hade ni kul?! Kommentera gärna, vi är nyfikna!) :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh det låter som att allt gått superbra, precis som jag visste att det skulle! Njut av era pizzor idag och var stolta över er själva! Ni är bäst! Massor av kramar från ett soligt Granada! <3

2010-09-26 @ 14:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0