Fredagens sittning.

I fredags hade vi sittning med brorföreningen. Till middag fick vi västerbottenpaj, bakpotatis med chevré och hjort och slutligen en väldigt god panacotta. Det sjöngs en hel del, vi HJ-tjejer fick höra favoritsången av våra bröder och så överraskades vi av en väldigt härlig duett! ;) Med mätta magar fortsatte kvällen sedan med dans på kammaren och ett par andra diverse roligheter som dock bäst förblir oskrivna! ;) Dessutom hade vi jättekul med alla nya tjejer som alla var goa och fina! Hoppas att ni (och även ni som inte kunde vara med i fredags) kan komma med på pubrundan i veckan! :)




































(Vi tycker om bilderna vi lagt upp men skulle någon ändå vilja ha bort sin bild så lämna bara en kommentar och vi fixar det!)

Förresten - kommentera gärna våra inlägg! Sådant gillas :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggingar! Puss!!

2010-09-13 @ 23:33:21
Postat av: Johanna

Så skoj att se bilder!

Tycker verkligen att alla nya tjejer som läser detta ska fortsätta hänga med världens bästa förening! Jag har suttit två år i HJs styrelse, men klev på senaste oppsittjet av min post som klokis! Nu är det dags att låta nya tjejer ta plats :-) Men såklart kommer jag fortsätta hänga med HJ (än blir ni inte av med mig)

Några av mina bästa vänner träffade jag via HJ, och nationen, HJ och alla vänner har verkligen förgyllt min studietid!



Ni kommer aldrig ångra att ni går med i HJ, det lovar jag! :-D



Kramar från gamståschan Johanna

2010-09-15 @ 18:08:33
URL: http://johannamarkgrens.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vilka fina bilder från en mycket rolig kväll! :)

2010-09-19 @ 19:39:48
URL: http://jsomijennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0